Tesla Cybertruck: Carica wireless, una opzione interessante

Sta tecnulugia usa basicamente duie bobine ligate elettromagneticamente chì scambianu putere à frequenze alte.A bobina primaria hè posta in u garage, l'autostrada o a strada è cunnessa à a reta, mentre chì a bobina secundaria hè posta nantu à u veiculu è carica a bateria.Oghje, i sistemi di ricarica wireless ponu esse aduprati in diversi veiculi elettrici.

Una estensione più larga di a carica wireless serà a carica stradale, induve i pannelli di carica induttivi sò posti longu a strada per chì Tesla pò carica in wireless mentre guida.Sta tecnulugia ùn pò micca solu riduce significativamente u costu di Cybertruck, ma ancu riduce significativamente u costu di tutti l'altri mudelli Tesla.A propositu, per i veiculi elettrichi generali, perchè necessitanu batterie più chjuche è i costi di trasferimentu À l'infrastruttura di carica.

U principiu di funziunamentu di sta tecnulugia hè u seguitu: A piazza di un sistema di trasmissione di putenza senza cuntattu inductively accoppiatu (IPT) pò trasferisce efficacemente u putere da una fonte di energia primaria fissa à una fonte di energia secundaria mobile o fissa nantu à un spaziu d'aria relativamente grande.Ancu s'è i caricatori cunduttivi anu parechji vantaghji cum'è simplicità è efficienza, i caricatori induttivi sò faciuli d'utilizà è sò adattati per e cundizioni climatichi.Questu hè perchè ùn ci hè micca un cuntattu elettricu direttu trà u veiculu è u caricatore, chì pò impedisce a pussibilità di scossa elettrica o arcing.

In u casu di carica fissa / statica, Tesla pò aghjurnà u parcheghju (o u stabilimentu di caricatore-supercharger esistente) per carica a vittura elettrica senza cunnessu i cavi di carica.Un tali sistema pò esse intarratu o incrustatu installatu, perchè ùn hà micca affettatu i mura esterni di a cità, è ùn serà micca affettatu da vandalismu è cundizioni climatichi avversi.

In cunfrontu cù a carica di cunduzzione, i principali svantaghji di stu caricatore sò alti costi d'investimentu è perdite relativamente elevate.A mo guess hè chì Tesla eventualmente puderà risolve stu prublema s'ellu pensanu chì hè una implementazione raghjone è costu-efficace;Cybertruck serà più avanzatu è attraente in questu modu.
Un altru aspettu assai impurtante di u sistema di carica induttiva chì Tesla deve cunsiderà hè i risichi per a salute assuciati cù l'esposizione persunale à a radiazione.U campu di fuga chì penetra in u spaziu intornu à u pad di carica affetterà a salute di l'organisimi vicini.Puderia ancu pruvucà un riscaldamentu innecessariu di oggetti stranieri vicini.

Diversi agenzii regulatori anu publicatu standard per limità l'esposizione-ICNIRP (Cumissione Internaziunale per a Proteczione di Radiazioni Non-Ionizzanti), IEEE, etc. Ci sò diverse categurie Z, induve Z hè a distanza d'aria (distanza) trà a bobina primaria è a bobina secundaria: Z1 (100-150 mm), Z2 (140-210 mm) è Z3 (170-250mm) è diverse putenzi Grade-3.7, 7.7, 11, 22 kW, in linea cù u standard SAE J2954.

Diversi sistemi sò stati sviluppati in l'ultimi deci anni destinati à a carica di l'individui è u trasportu publicu.A gamma di putenza di sti prototipi hè da 2kW à 200 kW, a freccia hè di circa 40-100 kHz, è a gamma di efficienza generale da a putenza AC à a batteria DC hè da 80% à 95%.A distanza di carica per e vitture prodotte in massa è i veiculi di trasportu publicu hè 50mm-400mm.

In quantu à Cybertruck, Tesla hà bisognu di guidà u campu magneticu per riduce e perdite.Questu hè un requisitu fattibile per questi sistemi perchè deve esse stallati vicinu à u corpu di ferru.A terza tendenza hè di integrà diversi cumpunenti di powertrain è controller in u veiculu.

Ci hè parechje esempi pratichi di carica induttiva stazionaria, cumpresu un sistema di carica di veìculi elettrici wireless (WEVC) basatu in bus.Tali sistemi aiutanu à riduce u pesu di e batterie di bordu è à migliurà l'efficienza.Per esempiu: WEVC di Conductix-Wamplfler hè in autobus in Turinu, Geneo è s'Hertogenbosch in l'Olanda.Sicondu i rapporti, l'efficienza di 60, 120 o 180 kW supera u 90%.

WAVE IPT, una subsidiaria di l'Università Statale di Utah, hè stata impegnata à sviluppà un sistema IPT di 50 kW cù una efficienza di più di 90%.Speranu di installà un sistema IPT cù una putenza di carica di 250 kW.In South Korea, OLEV, una sucetà spin-off di u Korea Institute of Science and Technology (KAIST), hà sviluppatu a tecnulugia di trasmissione di energia wireless di terza generazione cù una efficienza di trasmissione di putenza di 83% sottu un intervallu d'aria di 20 cm.

Comu avemu vistu, sta tecnulugia hà assai metudi diffirenti è assai implementazioni diffirenti.In u mo parè, serà inclusu in u prossimu Tesla Cyber ​​​​camion in 2023 (spergu!) Hè una funzione assai bona.Chì ne pensi?Per piacè sparte i vostri cumenti sottu.

Nico Caballero hè u Vice President of Finance di Cogency Power, specializatu in energia solare.Hà ancu un diploma in veiculi elettrici da l'Università di Tecnulugia di Delft in i Paesi Bassi, è piace à a ricerca di Tesla è batterie di veiculi elettrici.Pudete ghjunghje à ellu via @NicoTorqueNews in Twitter.Nico informa nantu à l'ultimi sviluppi in Tesla è i veiculi elettrici in Torque News.


Tempu di Postu: Feb-01-2020